Mulla on tylsää... ja mulla on kiire. Mä ehdin nykyään neuloa vain aamuisin hetken, ja illalla salkkareita katsoessa. Muuten pitää olla kokoajan pää kolmantena jalkana. En ole saanut puroani paljon edistymään, vähän kuitenkin. Ulkona alkaa olla jo pimeää, mikä on hyvä asia, koska saa sytyttää lyhdyt ja kynttilät, ja ihailla syksyn kauneutta. Syksy antaa voimia. Tässä on pari kuvaa niin tavallisesta arjesta:

Yksi minun lempimukeistani, joka sisältää vihreää teetä. Kuvassa myös puron palanen ja joku neulekirja.

Tässä kuvassa pentikin viininpunainen mikälie astia, jonka kamera muokkasi himmeän vaaleanpunaiseksi. Tuo viinilasi, jossa on tuikku on myös pentikin tuotantoa.

Hyvää syksyä, älkää unohtako neulomista niinkuin minulla on vähän päässyt käymään,

<3:molla-maija, joka lähtee NYT neulomaan!